POJIŠTĚNÍ KE ZRUŠENÍ POBYTU

Pojištění storna pro případ, kdy musíte svou cestu zrušit

Nově jsme pro naše klienty dojednali pojištění šité na míru dnešní doby.

Každý z nás zažil situaci, kdy před dovolenou onemocní dítě  a nebo nám děti onemocní již na dovolené a máme ztíženou dovolenou, prožitky, špatnou náladu a stres. Právě pro tyto situace nabízíme možnost pojištění. Tedy nejen pro případ zrušení pobytu a proplacení storna, ale i pro případy, kdy onemocní kdokoliv z rodiny při pobytu. Naše pojištění v každé variantě akceptuje i onemocnění z důvodů covid 19. Nově zahrnuje i osobní „preventivní“ karanténu. (Tu musí dodržovat lidé, kteří byli v kontaktu s nemocným, ale test na Covid-19 neměli pozitivní.) Tedy stav, kdy je vám nařízena karanténa z důvodu setkání s infikovanou osobou. Tedy jupí, vše v jednom produktu.

 Skvělá zpráva je, že se vše tedy sjednotilo a zjednodušilo do jednoho pojištění a to  „Storno plus“

 Kolik stojí:

7% z celkové ceny ubytování , spoluúčast je zde 20%.  Tedy na příkladu při dovolené za 10.000,-Kč mě stojí pojištění pro celou rodinu 700,-Kč. V případě nemoci vám bude proplacena částka bez 20% tedy 8.000,-Kč.

Že je 7% příliš? Když uvážíte, kolik  vás může stát nedokončená dovolená, nebo dokonce vůbec nezapočatá dovolená . Navíc, ti, kdo si toto pojištění zvolí mají automaticky u nás následné výhody: ¨

Slevu na veškerou nabídku masáží ve výši 15%. Přehled nabízených masáží je ZDE.  Postačí na recepci pouze předložit kopii uzavřené pojistky (kopie, screen v mobil.telefonu,)  a sleva je aplikována.

A proč to vlastně nabízíme: Protože preventivní chování našich hostů chceme podpořit a motivovat. Zkrátka je „IN“´v dnešní době.  Navíc od nás by jste měli odjíždět odpočinutí a štastní. A k wellnessu masáže se hodí skvěle…Co říkáte?

  

Co obsahuje:

Pojištění nemoci kohokoliv z členů rodiny, kteří byli uvedeni při objednání dovolené. To samozřejmě platí i na covid 19 kohokoliv z rodiny.  Prima zpráva tedy  je, že k tomuto stačí nemoc jen jednoho člena a vzniká nárok na storno pro celou rodinu.

Dříve jsme se každý jistě setkával s konkurenčními nabídkami, že se nutili rodiny rozdělovat a vyjet alespoň druhý rodič se zbývajícími rodinnými příslušníky. Nic takové u této pojištovny není aplikováno  a jsme za to moc rádi a palec nahoru.

Pojištění pro případ onemocnění v době dovolené. Nově i pojištění na osobní preventnivní karanténu. Co je osobní karanténa? Tu musí dodržovat lidé, kteří byli v kontaktu s nemocným, ale test na Covid-19 neměli pozitivní.

Co neobsahuje:  

škody, které způsobíte během pobytu, ale pokud by přesto k podobné situaci došlo, tak je pravděpodobné, že každý z nás máme své pojistky na domácnost, které se na tyto situace rovněž vztahují.

Jak mohu sjednat a zaplatit pojištění?

Postačí kliknoutZDE, nebo kdekoliv v tomto odstavci a vstoupíte přímo do sekce pojištění, kde si během 2min vyplníte jména, cenu a datum dovolené.   Po té obdržíte výzvu k uhrazení.

Na co si dát opravdu velký pozor?

  • Pojistné je NUTNÉ uhradit NEJPOZDĚJI do 3 pracovních dní po uhrazení zálohy pobytu. Jinak ovej, pojištění bude neplatné.  

 

Modelové situace:

  • Máte uhrazeno požadovanou 1/2 zálohy a zrušíte v období, kdy spadáte pod 50% storna. Od nás obdržíte "stornofakturu", kde bude uvedena částka, kterou jste uhradili a celková částka za pobyt. Tuto "stornofakturu" spolu s potvrzením od lékaře zašlete online na pojišťovnu s uvedením svého čísla účtu, kam mají zaslat plnění. Plnění probíhá zhruba do 7 dní
  •  Máte uhrazeno požadovanou 1/2 zálohy a zrušíte v období, kdy spadáte již pod 100% storna. Na náš účet doplatíte zbývající částku. V okamžiku připsání částky se automaticky vystavuje "stornofaktura", kterou Vám zasíláme emailem. Tuto "stornofakturu"  spolu s potvrzením od lékaře zašlete online na pojišťovnu s uvedením svého čísla účtu, kam mají zaslat plnění. Plnění probíhá zhruba do 7 dní

Jak postupovat v případě nároky na plnění (zrušení pobytu)

  • V případě nedostavení se k pobytu je nezbytné uhradit zbytek dlužné částky za pobyt. Tím okamžikem recepce vystaví "Storno fakturu" čímž potvrzuje skutečnost, že jste se sice nedostavili, ale plně jste doplatili pobyt a jste tedy oprávnění požadovat plnění z uzavřené pojistné smlouvy.  Tedy po vystavení této stornofaktury, kterou vám obratem zašleme emailem, přepošlete pojištovně (emailem, poštou, faxem atd.).  Uvedete své číslo účtu, případně adresu pro příjem hotovosti . U pojištovny se identifikujete pouze svým jménem a příjmením,rodným číslem a uvedením data pobytu kteréhokoliv účastníka z rodiny. To vše plně postačí k dohledání vaší pojistky. 

Zde uvádíme kontaktní údaje na ERV pojištovnu, kde jste pojištěni. 

 Je vhodné vědět, že jste byli ubytování v Resortu Mlýn Karolínka, Vladimír Röss, IČ  686 55 436. Usnadní to rychlou orientaci operátorky. 

Web:   www.ervpojistovna.cz 

Tel.: (+420) 221 860 860

E-mail:     klient@ERVpojistovna.cz

           

    Nastavení soukromí a cookies

    Webové stránky používají k poskytování služeb, personalizaci reklam a analýze návštěvnosti soubory cookies.

    Následující volbou souhlasíte s našimi zásady ochrany osobních údajů a cookies. Svá nastavení můžete kdykoli změnit.